Palveluntuottajamme Lähitaksi lanseerasi uuden korkealaatuisen Business Class -taksipalvelun yritysasiakkaille ja kohtuuhintaista luksusta kaipaaville kuluttajille. Business-luokassa sekä taksit että niissä palvelevat ammattilaiset ovat edustustasoa.

 

Ensiluokkaisesta palvelustaan ja puitteistaan huolimatta palvelu on saavutettavissa matalalla kynnyksellä. Lähitaksin myynti- ja markkinointijohtaja Sanna Salmisen mukaan palvelulla on tilataksin hinnoittelu ja tämän lisäksi kymmenen euron lähtömaksu: “Henkilökohtaisessa elämässä ja työelämässä tulee helposti vastaan tilanteita, joihin voi panostaa tämänkaltaisella arjen luksuksella, mitä Business Class -palvelu tarjoaa. Palvelu on parhaimmillaan esimerkiksi onnistuneiden neuvotteluiden päätteeksi tai kuluttajapuolella vaikkapa treffi-illan juhlistamiseksi.”

 

Kaikki taksit ovat korkean laatustandardin ajoneuvoja.

Palvelu on oiva valinta sellaisessa tilanteessa, jossa halutaan tarjota esimerkiksi asiakkaalle tai yritysvieraalle parempaa laatua. “Taksiala puhuttaa ihmisiä paljon nykyään. On paljon keskustelua palvelunlaadusta ja erityisesti sen puutteesta. Halusimme tarjota vaihtoehdon tarpeeseen, jossa edellytetään kuljettajalta tahdikasta ja kohteliasta käytöstä sekä erinomaista palveluasennetta, jolloin myös puitteet ovat kunnossa”, Salminen kertoo.

Kaikki autot ovat moderneja ja ylellisiä. Niistä puuttuvat tyypilliset taksiteippaukset ja autot pestään ennen ajokeikkaa, jolloin ne kiiltävät puhtauttaan. Tyypillisimpiä malleja ja merkkejä sedaneissa ovat Mercedes-Benz E, BMW 5, Audi A6 ja Volvo S90 -sarjan autot. Lisäksi sedaneihin kuuluu myös Mercedes-Benz S ja BMW 7 -sarjan autoja sekä Teslan ja Jaguarin täyssähköautot. Tila-autot ovat tyypillisesti Mercedes-Benzin V-sarjan, Vito ja Sprinter sekä Volkswagen Transporterin malleja sekä vielä niitä laadukkaampiakin yksilöitä. Autot ovat väriltään mustia.

 

Business Class on asteen verran entistä Premium-luokkaa hienostuneempi

Uusi Business Class syrjäytti Lähitaksin Premium-luokan, jonka tilalle haluttiin entistäkin laadukkaampi palvelu. Kuljettajat ovat läpäisseet tiukan seulan ja edustavat asiakaspalvelijoiden parhaimmistoa, sillä juuri asiakaspalvelu on se, mikä on tuo luksusta arkeen – ei pelkästään hieno auto. Kuljettajilla on tarkka etiketti, jonka mukaan käyttäytyä. Kuljettajan olemus on huoliteltu ja hänellä on yllään tyylikkäät ja siistit työvaatteet.

Salmisen mukaan juuri lanseeratun palvelun tuoma suurin lisäarvo on laatu ja asiakaskokemus. Business Class tuo arkeen ripauksen luksusta.

 

Tutustu myös artikkeliin, jossa ”premium-autonkuljettaja” Marko Jalava kertoo pitkästä urastaan.