Haastattelimme tähän artikkeliin eläkeläispäiviään viettävää Leila Koivistoa, joka mielellään käyttäisi taksipalveluita, mutta kokee ne kukkarolleen liian kalliiksi. Hän heitti ilmoille ajatuksen, jossa käytössä olisi kanta-asiakaskortti, johon kerättäisiin leimoja, joilla saisi esimerkiksi joka kymmenennen matkan veloituksetta, kun korttia muistaa leimata.

Tätä ajatusperiaatetta noudatamme myös Taksi Partnersilla. Meillä ei ole leimakortteja, emmekä ole keskittyneet kuluttajakauppaan, mutta jaamme saman ajatuksen Koiviston kanssa siitä, että sen tahon, joka taksipalvelut tuottaa, on tarjottava käyttäjälleen jotain ainutlaatuista. Jotain, joka kannustaa käyttämään juuri kyseistä palvelua, koska siitä saatavat hyödyt ovat niin mittavia.

 

Me Taksi Partnersilla tarjoamme käyttöösi vakiohinnoitellut reitit ja kattavan raportoinnin.

Liikut joka puolella Suomea, samoilla sopimushinnoilla. Näet käytössämme olevasta sovelluksesta muun muassa tilaushistoriasi ja tuottamillamme raporteilla pystymme osoittamaan palvelun kustannustehokkuuden. Maksuvälinettä et kuljetuksen yhteydessä tarvitse. Kaikki hoituu sähköisesti. Jos satut kiireessä vaikkapa unohtamaan läppärisi auton takapenkille, sekään ei ole tässä tapauksessa iso vahinko, sillä me huolehdimme siitä, että tiedämme aina missä ja kenen kyydissä liikut, jolloin hukkuneet tavarat saa takaisin helposti.

Koivisto toivoo, että taksikuski olisi tuttu henkilö, tai että kuljettaja ainakin tietäisi jo etukäteen, mitä reittejä mennään: “Karkeasti ilmaistuna: mummoja huijataan. Kun taksikuski on tuttu henkilö tai ainakin edustaa jotain tunnettua ja turvalliseksi todettua taksiyritystä, niin ei tarvitse olla varuillaan. Toki myös hinnalla on väliä. Tällä hetkellä miellän monta toimijaa kalliiksi, vaikka se ei välttämättä ole niin. Hinnoittelusta kaipaisinkin lisää tietoa.”

Taksi Partners jakaa saman ajatuksen myös tässä asiassa ja tarjoaa yritysasiakkailleen perinteisten suomalaisten taksiyhtiöiden palveluita, jotka ovat luotettavia ja joiden palvelulaatua seurataan. Vaikka emme suoraan voi Koivistoa kuluttaja-asiakkaana auttaa, koska olemme suuntautuneet yrityskauppaan, voimme kuitenkin ymmärtää, että on sitten kyse eläkeläisestä, opiskelijasta tai business-matkustajasta, toiveet taksimatkan sisällöstä ja perusperiaatteista, eivät juurikaan eroa keskenään.

 

Me Taksi Partnersilla teemme kaikkemme, jotta juuri sinun yrityksesi saa käyttöönsä sellaisen hinnaston, että se kannustaa tilaamaan taksin meidän kauttamme. 

Hinta on tärkeä osa palvelun sisältöä. Meillä on selkeä ja läpinäkyvä hinnoittelumalli, jolloin ymmärrät mistä maksat. Kustannustehokkuus on yksi kulmakivistämme.

Koivisto nostaa vielä esiin ajatuksen palvelun laadusta: “Eteenkin eläkeiässä sen huomaa, että joka paikkaa kolottaa ja liikkumisessa saattaa olla joskus haasteita. Toivoisin kuljettajalta huomaavaisuutta ja ehkä jopa apua tietyissä tilanteissa.”

Me jaamme Koiviston kanssa myös tämän ajatuksen. Taksi Partnersilla on sopimuskumppaneinaan 15 välitysyhtiötä ympäri Suomen. Nämä laadukkaat, suomalaiset taksivälitysyhtiöt huolehtivat asiakkaistamme kotimaamme joka kolkassa. Kuljettajat huolehtivat liikuntarajoitteisista matkustajista ja avustavat heidät tarvittaessa matkatavaroineen kotiovelle asti. Olemme Luotettava Kumppani -jäsen. Se kertoo yrityksemme olevan luottamuksen arvoinen ja hyvä yhteistyökumppani.

 

Kerromme mielellämme lisää laatulupauksestamme sekä tarjoamistamme palveluista. Laitetaan yrityksesi kuljetuspalvelut kuntoon!